Atėjus rugsėjui didmiesčių vairuotojai vėl rytus pradeda milžiniškose spūstyse ir laidydami keiksmus prie vairo.
Trečiadienio rytą LRT.lt skaitytojas pranešė, kad įprastinė jo kelionė iš Saulėtekio į Naujamiestį užtruko ilgiau nei valandą.
„Akivaizdžiai pajaučiau rudenio „malonumus“. Viešuoju transportu šiandien važiavau iš Saulėtekio iki Naujamiesčio ilgiau nei valandą. Dar prieš porą savaičių kelionė trukdavo iki 30 minučių“, – rašo LRT.lt skaitytojas, teigęs, jog šį rytą rinkosi viešąjį Vilniaus transportą.
Be to, prasidėjus rytinėms spūstims, gerokai sutriko ir viešojo eismo tvarkaraščiai – laiku pagal numatytą laiką atvyksta retas populiaraus maršruto autobusas ar troleibusas.
Tačiau ir automobilius vairuojantiems vairuotojams trečiadienio rytą prireiks kantrybės – elektroninėje erdvėje pranešama, jog prieš 9 valandą ryto, piko metu Vilniuje fiksuota 13 susidariusių spūsčių.
„Didžiausi srautai rytinio piko metu fiksuojami judant link miesto centro: Ukmergės, Geležinio Vilko, Kalvarijų, Kareivių, Žirnių, Liepkalnio, Oslo gatvėse, Pilaitės prospekte“, – skelbia „Susisiekimo paslaugos“.
Ir vairuotojai, ir ekspertai pastebi, jog „karščiausi“ Vilniaus taškai nesikeičia jau kelis metus iš eilės: Ukmergės–Geležinio Vilko, Kalvarijų–Kareivių–Ozo, Liepkalnio–Žirnių, Savanorių, Edukologijos ir Olandų žiedinės sankryžos.
Tiesa, kaip skelbia „Susisiekimo paslaugos“, geros naujienos vairuotojams ir kitiems eismo dalyviams, kad baigus šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistemos atnaujinimo darbus, priešpikinis srautų pralaidumas Vilniuje padidėjo 6 proc.
„Rytinio piko pradžia tapo vėlesnė 11 min., o vidutinė piko trukmė sumažėjo 12 min.“, – skelbiama žinutėje.
Lrt.lt